Alla hjärtans dag-tips

En kompis gav mig ett jättebra tips på en alla hjärtans dag-present. Jag gjorde direkt slag i saken och registrerade min tjej hos Online Star Register®. Jag har redan delat med mig av just det tipset några gånger till vänner och bekanta. Jag tycker att det är häftigt att kunna hitta allas koordinater för deras presenter på en karta efter alla hjärtans dag (14 februari). Vi kan kanske fixa en stjärnbild tillsammans!

Personlig och romantisk

För fyra år sedan funderade jag på att ge en alla hjärtans dag-present till en person som jag älskade, men som inte visste om det. Men i år har jag bestämt mig för att sluta tveka, och faktiskt gett honom en stjärna via Online Star Register som alla hjärtans dag-present. Jag valde just den här presenten eftersom den skickas från en helt annan adress, och eftersom jag kan skicka med ett personligt meddelande… Jag skrev dock inte dit mitt namn. Men nästa år, då ska jag skriva under meddelandet, så att vi i framtiden förhoppningsvis kan registrera en stjärna tillsammans hos Online Star Register.

Stor överraskning

I år fick jag anonymt en stjärna som alla hjärtans dag-present! Jag blev väldigt överraskad och nyfiken på vem presenten var ifrån. Jag ger min tjej en alla hjärtans dag-present varenda år. Jag har alltid svårt att hitta en originell alla hjärtans dag-present. På OSR kan du döpa de unika koordinaterna för en stjärna efter din flickvän. Och det är jätteenkelt att göra. Dessutom innehåller alla hjärtans dag-presenten ett certifikat som visar de unika koordinaterna för din stjärna. I vilket fall var jag ohyggligt populär hos min tjej ett bra tag efter alla hjärtans dag!

Tack OSR!

I år var jag lite väl sent ute med min alla hjärtans dag-present. Därför skyndade jag mig att registrera min flickväns namn hos Online Star Register. Hon fick sin alla hjärtans dag-present levererad hem till sig exakt den 14 februari.

En anonym stjärna!

Jag fick en okänd stjärna i alla hjärtans dag-present i år! Jag blev väldigt överraskad och nyfiken på vem presenten var ifrån. Olyckligtvis fick jag aldrig reda på det, men jag tyckte att det var mycket trevligare att få en stjärna en alla dessa standardiserade kort som man får varenda år.

Alla hjärtans dag-present till min man

Min man är ett bevis för att karlar också gillar att få alla hjärtans dag-presenter. Min sambo Peter är ofta utomlands, så jag ville överraska honom på alla hjärtans dag med en väldigt speciell present. Fördelen med att registrera en stjärna i Online Star Register® är att du enkelt kan skicka alla hjärtans dag-presenten till vilken adress som helst. Jag döpte alla hjärtans dag-presenten efter honom, och bifogade förstås ett personligt meddelande.

Fantastisk alla hjärtans dag-present!

Vad är det som säger att du inte kan ge en alla hjärtans dag-present till föräldrarna? Jag funderade på detta medan jag letade efter något trevligt att ge min man till alla hjärtans dag, och råkade hitta Online Star Register®. Här är det jätteenkelt att skicka en riktigt personlig present. Alla hjärtans dag-presenten skickas i ett vackert paket inslaget i papper med alla hjärtans dag-tema. Paketet innehåller en stjärnkarta och ett officiellt dokument som visar koordinaterna för den stjärna du valt. Fantastiskt! Mina föräldrar har blivit totalt förtrollade av alla hjärtans dag, och nu ger de också bort alla hjärtans dag-presenter!