Et supert tips til valentinsdagen

En venn ga meg et supert tips til en flott valentinsgave. Jeg satte ideen ut i livet med én gang og registrerte kjæresten min i Online Star Register®. Jeg har allerede delt tipset flere ganger med venner og bekjente. Jeg synes det er fantastisk å finne alle valentinsgavekoordinatene på et kart etter valentinsdagen (14. februar). Kanskje vi kan lage et stjernebilde sammen!

Personlig og romantisk

For fire år siden vurderte jeg å gi en valentinsgave til en jeg elsket, men han visste ikke om det. Men i år har jeg tatt meg sammen og gitt ham en stjerne i valentinsgave via Online Star Register. Jeg valgte denne valentinsgaven fordi den sendes fra en annen adresse, og fordi jeg kunne legge en personlig beskjed til den … Jeg skrev ikke navnet mitt på. Men neste år skal jeg signere beskjeden, slik at vi forhåpentligvis kan registrere en stjerne i Online Star Register sammen.

Fantastisk gave på valentinsdagen!

Hvorfor kan man ikke gi valentinspresang til foreldrene sine? Det spørsmålet stilte jeg meg da jeg så etter en fin gave til mannen min til valentinsdagen, og kom over Online Star Register®. Her er det veldig enkelt å sende en personlig gave. Valentinsgaven sendes i form av en luksuspakke med valentininnpakning. Pakken inneholder et stjernekart og et offisielt dokument som viser koordinatene til stjernen du har valgt. Fantastisk! Foreldrene mine er nå helt hekta på valentinsdagen, og gir nå valentinsgaver til hverandre også!

Stor overraskelse

I år fikk jeg en anonym stjerne i valentinsgave! Jeg ble ordentlig overrasket og var nysgjerrig på hvem den var fra. Jeg gir en gave til kjæresten min hver valentinsdag. Å finne en original valentinsgave er skikkelig vrient hver gang. På OSR.org kan du oppkalle de unike koordinatene til en stjerne etter kjæresten din. Det er skikkelig enkelt også … Dessuten følger det en attest med valentinsgaven som viser de unike koordinatene til stjernen din. Etter valentinsdagen sto jeg skikkelig høyt i kurs hos kjæresten!

Takk, OSR!

I år var jeg litt sent ute med valentinsgaven. Men jeg fikk registrert navnet til kjæresten min i Online Star Register på et blunk. Hun fikk valentinsgaven sin levert presis den 14. februar.

Valentinsgave til mannen min

Mannen min er bevis på at også menn setter pris på valentinsgaver. Mannen min, Vegard, er ofte utenlands, så jeg ville overraske ham på valentinsdagen med en ekstra spesiell valentinsgave. Fordelen med å registrere en stjerne i Online Star Register® er at du enkelt kan sende valentinsgaven til hvilken som helst adresse. Jeg oppkalte valentinsgaven etter ham, og la også ved en personlig beskjed.

En anonym stjerne!

Valentinspresangen jeg fikk i år, var en anonym stjerne! Jeg ble ordentlig overrasket og var nysgjerrig på hvem den var fra. Dessverre fant jeg det aldri ut, men jeg syntes det var mye flottere å få en stjerne enn alle standardkortene man får til valentinsdagen hvert år.